Wednesday, August 4, 2010


"Just around the corner,
I'm gonna find you someday"

JAHA! Asså detta vädret gör mig galen. Vaknade efter ännu en natt med sjuka drömmar, och hör regnet mot fönsterrutan, WOHO tänkte jag! Det var verkligen monsunregn. Meeen sen efter en stund ser jag solstrålar?! Och nu är det någonstans in between!? Gash..inte för att det spelar så stor roll egentligen, för jag är ledig imorgon igen (jobbar stängning till 23 om det inte uppfattats). Jag har en förkylning på g och det hjälper inte med regn/sol för lite/för mycket kläder-problemen. Ah det är tufft att vara jag ibland.

... :P

Igår var ju en very nice day! Häng med Evelina, Lisamimmi på alla cafén i stan typ? haha.. Först sushi, sen Condeco Avenyn sen joinade Martin och Robin som åt på Donken, sedan gick vi till Condeco vid kompassen! Gash. Men vi fick lite shopping gjort också såklarrrt så det var ju ganska värt :)

Kvällen avslutades i min soffa, med pizza haha. Johanna B joinade en stund, alltid uppskattat! Gillar verkligen när man tar vara på sina lediga dagar! Idag kommer Stickan från Örebruuur! WOHO!

Jackie

No comments: