Wednesday, August 18, 2010



"Everyone is just going crazy these days..
it's like the end of the world"


Asså nu har jag något sjukt att berätta!? Jag vill ropa arga ord och...sen ropa lite till!! När jag satt på bussen hem förut kom jag helt plötsligt på "VART är min jacka!?" Jag vet att jag tog den från båten, och hade den till caféet när jag gick på toa. Sen har jag ju minne som en........så jag minns inte om jag hade med den på bussen eller om jag förlorat den någonstans påväg dit eller glömt den på caféet. Ida ringde precis och sa att den INTE låg vid toaletterna, så den är alltså borta!
Jag SPYR av sånt här. Nästan bokstavligt talat känner jag. Asså PALLA hitta en ny skinnjacka!? Det är typ det jobbigaste (och kan vara det dyraste) att inskaffa, speciellt en bra härlig fin bekväm och snygg. Asså F....! Någon måste ju snott den på bussen? Men palla att inte märka det, när jag var vaken hela tiden och satt o läste? Men PALLA TAPPA DEN själv typ? Det är ju så lame så jag vet inte vad. Asså...ÅÅH, sånt här kan förstöra hela min tillvaro. Jag har sjukt svårt att släppa sånna här grejer. Speciellt om jag aldrig får reda på vart/hur/när jag förlorade den, SLARVADE bort den. ÅÅÅÅÅÅÅÅHH. Nu blev jag sur på allt.

Pack up and leave snart PERHAPS!?

Jackie

No comments: