Friday, August 20, 2010

"Isn't there a fun way to wake up
and just get out of bed,

..and still be dreaming?"


Nuuu ska jag somna till en film tänkte jag!! WOHO, ska bli så härligt. Somna i lugn och ro, och förhoppningsvis då även vaknaa i lugn och ro! Har ju varit inställd på jobbmode hela veckan men insåg förut att efter imorgon är jag ju faktiskt ledig hela helgen och can do whatever! Jag hoppas på dåligt väder, för då slipper jag jobba till runt 20tiden :D Ska kolla vädret online nu men litar verkligen inte på SMHI längre så vi märker helt enkelt imorgon.

Bror Jaz påminde mig om våra Bdays, (10e 16e sept) och jag tror att det mycket möjligt kan bli en härlig stor familjemiddag på det THANKYOUVERYMUCH för sådana är vi hemskt bra då :D

Längtar även mycket mycket jätte mycket till London nu! Jag ska hitta skooor skor skoor, ah love it. GODNATT!
Jackie

No comments: