Saturday, August 14, 2010


"With heart shaped bruises and late night kisses divine"

Usch usch usch.. det går ju inte att få enough sleep när man stänger caféet på kvällen? (när man bor i Gråbo) Men jag hann iaf med 23 bussen, och finner mig ensam hemma hundrade dagen i rad! Upptagen familj måste jag medge. Gillar ni min old-school rosett i håret? :D

Dagen går fort, det har jag redan bestämt, sedan är det häng i gäng och LEDIG SÖNDAG. Redigt eftertraktad dag. Jag ska göra exakt så mycket så lite precis vad jag vill så det är inte klokt.

Det är himla svårt att klä sig nu förtiden. Kallt på morgonen, men jag blir varm ändå för att jag alltid springer till bussen, caféet är varmt som attan av någon anledning och under dagen brukar solen även titta fram men sedan när man slutar är det kallt igen.. so what to klä sig i?! En stor mysig tröja och mjukis shorts hade suttit fint exakt nu.

Jackie

No comments: