Saturday, August 7, 2010


"Life is as simple as you make it to be"

Hmm, inte lika mycket längtan efter den drömmen jag hade inatt? Tänker inte förklara den, för jag "vaknade" i drömmen och beskrev vad jag hade drömt precis. Så nu glömmer vi den helt o hållet.

SOLEN är framme, redan woho och jag har inte längre ångest över att ha shorts på mig :P Hade nog haft det om det regnade med..men klurar lite på mina skor fortfarande eftersom vi ska ut ikväll. Oh well.. Det kan verkligen sluta hur som helst, men vi har alltid redigt kul iaf! OM jag hade haft en kamera hade jag tagit festliga bloggbilder haha. Men det blir mobilen som vanligt!

Frukost på det, så klarnar det nog sen :)

Tar igen mig på Twitter! Och annat, som får mig att tänka på USA. Hahah.. jag vet att jag tjatar men det är ju tid vi ska, visst? Har ju jobbat för en reason denna sommaren, bland annat iaf, så varför skulle det inte bli så? Fattar ni? Neeh, bra.

Anywho, Demi Lovato said it.. mottot för dagen Livet blir så enkelt som man gör det, måste tänka så ibland känner jag. Iaf idag..och förmodligen imorgon, och definitivt nästa vecka! Natti tar mitt pass på lördag, vilket besked precis när man vaknat! Och det blir roadtrip på det. Man ska liksom inte klaga känner jag?

Jackie

No comments: