Thursday, August 19, 2010



"Playing with the boys"

Ida G, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte kollat igenom dina videos på bloggen noggrannare innan hahaha. HERREGUD, Nadal i egen hög person, HAWT! Hans riktiga girlfriend är lyckligt lottad for sure!



En annan man hör lite om hit och dit these days är Erik Saade. Roliga små låtar måste jag ju säga men AH kan ju stirra på honom ett bra tag iaf :D



Tror man blir lite påverkad av att bara jobba med killar såhär flera dagar i rad haha. Dock är dom ju mest flummiga och udda på alla möjliga vis men man känner ju verkligen att man är en minoritet på jobbet! Lilla tjejen blir man verkligen behandlad som! Kul äre dock, don't get me wrong ;D Var verkligen schemakrock nästa vecka, som jag gissade, så är ledig tisdag onsdag WOHO! Jackan låg också där jag gissade att jag glömt den så den tappades aldrig bort WOHO!

Nu ska jag göra alltid rätt denna kvällen..har ont i huvudet som attan men har precis ätit, så nu ska jag kolla klart Gangs of New York, duscha, fixa lite mer på en annaan jacka och sedan somna i tid! :P Johanna B slutar snart men känner på mig att hon kommer vara för trött för rörelse ändå :D

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Jasså är det Nadal? :D lol hade jag INGEN som helst aning om hihi.. ERIC SAADE dock har jag full koll på, tro mig!!!