Thursday, August 26, 2010


"Ready, get set, GO"

Vilken vilken dag mina ladies and gents! Mmhm, det var precis det som behövdes ja. Känns bra inför hösten (JA den är här nu herregud) med planer och annat kul och duktigt! Likeit.

Fick shoppat SÅ HIMLA BRA grejer i stan också. Grejer som jag behövde, grejer som ingen annan kommer gå omkring med, och grejer som.. hmm, nja riktigt så mycket köpte jag inte kanske haha. Johanna B fick inhandlat mucho nice things too! MEN jag sparar mig faktiskt till London, wohoo, räknar dagarna nu for sure!

Även om jag skall jobba hela helgen så är det faktiskt fredag snart, mmh! Hoppas vädret skiter sig under dagarna hahaha, och att turisterna åker HEM för då laddar jag som sjutton skall ni veta! Natti fyllde år idaag, igåår? onsdag iaf, så GRATTIS! Skall sjunga högt på jobbet imorgon mohahah.

(älskar tjejens hårfärg på bilderna, brunisen) Wilfox, såklart v

Nu är det sovdags. Kvällen avslutades för övrigt med tacos hos iggessons! Mysigt, längesen med häng där, mycket välbehövt och efterlängtat :)

Jackie

No comments: