Friday, August 13, 2010


"Fredag eller lördag, vi får mer o mer att göra"

Ååh, har kollat JB live chat precis, och jag vill verkligen till USA!! Men fanken vad jag längtar till London först!! Kan inte augusti gå fort nu tack? Plus att i chatten sa dom att Nick J är as grym på Marios Let me love you. HERREGUD tänk er det live, ja tack!? Det blir nog dagens låt tror jag faktiskt.


På tal om.. har ni hört ryktena eller? Mohaha. Kände att jag skvallrar för lite i bloggen nu förtiden. Men jag håller fortfarande koll på saker mmhm!

Tänkte hinna köpa lite nötter på bonum innan bussen till jobbet....men har hemmatränat lite precis och känner att jag intee kommer hinna det. Jag fick världens sug efter japanmix och cashews juuu. Skäms över min mathet det senaste hahaha, längtar faktiskt till hösten nu när det blir mer tid för träning igen aaah!

Igår kollade jag Oskar Linnros efter jobbet med Malin och Karro! Sjukt mysigt, vilka sommarminnen som kom tillbaka, Snook och allt. Jag var himla trött dock så orkade inte röra mig så mycket men jag LOVAR att jag älskade det haha. Himla mysig kille, har tagit igen mig på lite andra av hans låtar nu! Lovesit.

Hoppas inte folk ORKAR fika på ett litet café vid hamnen en dag som denna (HÖR NI DET!?).. fast nu gör det inget, jag har överlevt hela veckan med ingen sömn typ så nu är jag rätt nöjd :) Söndag är jag ledig såå imorgon blire god knows what med gänget :D

Nu måste jag stressa..

Jackie

No comments: