Sunday, August 22, 2010


"He looks at me like I'm the spoon
to his bowl of ice cream"


Idag har jag och Ida L (from woork ya know) hängt lite hos mig, ätit sushi i stan, minishoppat och varit LEDIGA! Herrgeud va skönt. Vi dansade/drack av oss igår på Lust haha, med skumt tema (häst?) men det var kul som attan att få dansa dansa dansa, även om det stannade lite skumma bilar med skumt folk utanför och frågade mycket skumma saker :S

Nu sitter jag ensam hemma i soffan, med datorn, framför tvn och tar det huur lugnt som helst. Är ledig tisdag onsdag så imorgon får jag vara hur trött som helst på jobbet! Måndagar brukar vara kaos så jag är inställd på det, och tänker inte SURA över det heller.... Kollar just nu The Jane Austen Book Club, och efter den filmen och DETTA klippet, känner jag mig hemskt otroligt ensam :P Fy fan alltså.



Jag längtar tills lönen är på kontot, för att då #1 kan jag fixa och få iordning på lite good stuff #2 är månaden nästan slut! Sjukt trött på Augusti måste jag säga.. Funderar nu på att bada lite bubbel, men tänk om jag somnar? Hahah..

Jackie

No comments: