Thursday, August 5, 2010


"For those who don't know me.."

Idag var det redigt kul på jobbet :) måste jag säga! I like it. Är ledig imorgon och det gillar jag even more. Som vanligt är jag ensam hemma, och skall sova nu för jag vill vakna fort och fånga dagen haha! :P

Lyssnar/kollar Miley Cyrus live i House of Blues i L.A! Där är en till konsert jag verkligen verkligen velat gå på. Herregud hon måste vara så lycklig nu när Hannah Montana är slut och hon får göra sin egen musik. Uppskattar även hennes real hair alot!! Dock vill jag förlänga mitt egna nuu, som jag alltid säger. Måste klippa det först dock. Kul va?.. Måste även hitta en till snygg festlig dubbelring.



Annars då? Mycket funderingar nu va? Saker som händer hit o dit. Tror sommaren är påväg bort nu med, ingen sommarnatts värme kvar alls, buuh. Men mina vänner är alla häär i närheten så det är awesome.

Jackie

No comments: