Tuesday, August 17, 2010


"Every story has an end,
but every end is a beginning of something new"


Har kollat Uptown Girls precis, aah den är så mysig! Den borde man verkligen äga på dvd. Brittany Murphy är grym, ser lika galen ut som vanligt, men hallå Dakota Fanning liksom!? AWESOME, skrattar ju lite nu när hon typ är "vuxen" :D Grymt äre iaf.

Nu känner jag dock att det är enough tv tid för idag! Är sugen på en lång varm dusch, men är lite för trött för det haha hmm. Sugen på flingor och sylt! ÅH det hade varit gott, men nehe finns inte. Så, what to do? Sova, eller hur? Men NU kom jag på..ska kolla Blow med Johnny Depp och Penelope Cruz, har aldrig sett den men den lär ju vara awesome.

Har en tanke jag vill få fram med, men vet verkligen inte hur jag ska formulera den.. så jag håller det i huvudet ett tag till! Kanske visar det live snart ist. What do you think?

Om jag inte sagt det idag så vare kul på jobbet haha. Me and the boys liksom.. Tror alla är trötta och lame på morgonen bara :D Men sedan vaknar folk till liv liksom, jag sjunger liteee, folk får skämta liteee och äta lite lunch så äre bra sen. Mycket spännande lunchstund för övrigt, haha, hmm. Internt.

Jackie

No comments: