Saturday, August 21, 2010


"Perfeclty imperfect"




Aaah, hur fint!? Älska Beyonce, hejja Obamas :D


Sitter i min säng och fixar över musik till min mobil. Lyssnar igenom Jonas Brother & Demi Lovatos souncheck låtar. Herrguuuued, palla att dom har fått en miljon gånger bättre sångröster nu! Åh, stolt jag blir! :D Även om Turn right och Don't forget är sjukt fina på respektive egen soundcheck från förra året!! Kommer ihåg när vi lyssnade på Demi Lovato i Dubai (hos Tarek...) och nästan började gråta haha, herregud kvinna! Ni kan ju jämföra rösterna självaa hoho. Jag är verkligen svag för människor som kan sjunga!!




Ikväll blire häng i gäng, någonstans! Kanske lite läsk? Mysigt och lugnt och lite galet kan jag tänka mig :) Har redan hängt lite med Johanna B på bonum och sedan såg Kallekalas min frippa på Campino och tog en paus i sitt cyklande, och vi är redo för kvällen allihopa! Gooood tooo gooo!

Jackie

No comments: