Tuesday, August 3, 2010


"Teenage dreams"

AAaaahh, dags snart eller? Har den ens ett release datum i sverige än? Det är VERKLIGEN ett måste att se den i 3D! Herregud.



Har varit ute och sprungit, hihi! Vaknade och var lite sugen kände jag, så lika bra att göra det med en gång! Woho bra mening :D Så nu spänner det som attan i benen, and i love it!!

Nu blire duusch och fix sedan stan med eve truur jag allt? Drömde om aliens och jordens undergång....såå tänkte hålla igång för fullt här sålänge jag är ensam haha.

Var inget fan först, men sen visste jag Klaaart jag kommer älska den efter en stund, nya sommarlåtar från Katy Perry kan ju aldrig gå fel liksom!



Wildfox del 2

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

tänker så så sååååå mycket på uddevalla när jag höör club cant handle meee, mmiiiisseeess!!! <3