Thursday, August 5, 2010


"Got a secret, can you keep it?
Swear this one you'll say.
Better lock it in your pocket,
taking this one to the grave."


Anna Dello Russo, cool kvinna! Fatta vad det tar att ha sådan koll. Coolt att jobba så mycket med och FÖR något man älskaar.



Funderar på en löptur? Och om jag verkligen aldrig kommer göra det när jag skrivit det i bloggen haha... Men sen tänker jag även om jag är trött osv så tar det ju inte ens en halvtimme liksom? Och vad hade jag gjort hemma på den stunden ändå..inget? :P

Jag drömmer så konstiga saker these days, och vet verkligen inte vad som är vad när jag vaknar. Skumt:P En sak är säkert dock, jag måste verkligen klippa mig (hahah). Måste ta tag i min fripp.

Vad händer idag då? Imorgon är det redan fredag herregud va skönt! Fest eller? :D Har ni missat D&Gs snyggkampanj också kanske? My god, finner inga ord haha.. Noah Mills, Evandro Soldati och Adam Senn i samma kampanj, phuuh. Saknar the City med Adam och Ally. Dom gillade jag..

Jackie

No comments: