Tuesday, August 24, 2010


"You make me feel like I'm.."

Sitter hemma i soffan, skyddad från regn och vind, och kollar Vh1 PopChart. Jag gillar den kanalen! Dom visar alla olika random låtar från back in the day, fram till det nyaste nyaste. Och då menar jag inte bara radiohitsen, utan bra bra låtar! SÅ ni som undrar varför jag "kan alla låtar" och hur man hittar annat än det som spelas på radion? Hmm..LYSSNA PÅ NÅGOT ANNAT ÄN RADIO haha ;D Vill även fixa Katy Perrys skiva asap för det är tydligen en skiva man "måste ha på sommarkvällarna at the beach" och vem behöver inte DET, alltid!?

Skickade mail till CIS nu med, så på nästa möte där händer det nog ett o annat AWESOME kan jag tro! Fick även tid hos Ortopeden i Alingsås hemskickat idag, GÖTT! Då kanske man kan få ett vettigt svar på varför mitt knä lever sitt eget liv? :P

FÖR ÖVRIGT, hahaha..tog precis en (otroligt snygg) bild på mig själv precis och såg sedan att jag har EXAKT samma färg som soffan!? Mina armar är fläckiga såg jag med efter duschen förut :/ Det är vinterbleksjukan som knackar på dörren och skalar av alla spår från sommarens otroliga dagar i solen :)

Ikväll blire lek tror jag allt! Är ledig imorgon ocksååå, och Johanna B slutar relativt tidigt! Känner att man får lite panik när man är ledig såhär mitt i veckan, speciellt när det är sämst väder! Men sedan tänker jag Breathe, inn och ut..för sedan äre jobb resten av veckan! Men lite lek planerat här och där, helgen kan gå hur som helst den med! Loveit.

Jackie

No comments: