Monday, August 30, 2010


"Need some Goose to get loose?"

Ok, ska skriva supersnabbt innan jag somnar och vaknar upp FRISK och fantastisk inför hetsens hetsigaste vecka(jag och ida ensamma på caféet)!? Är förkyld som en apa, och värre lär det bli i minusgraderna som smyger sig på utomhus..och inne på jobbet.. men vet ni, jag har haft en helg som ni borde önska att ni verkligen varit med på såå :D Mat och dricka på Chez med the ladies i fredags, och dans med mycket kul folk och underbara vänner på Nivå, alldeles för lite sömn och jobb i lördags med kräftskiva/efterfest för mig då på Gråbo gård med ännu mera häng i gäng! Loveit!

Så nu blire jobbmode igen och nästa gång jag andas ut håller jag på att packa inför en helg sådäraa i London! Och sen är det födelsedag, supercross och massa mera gott :) Augusti är snart slut wohoo!

Jackie

No comments: