Wednesday, August 25, 2010


"Pictures ended up online, oh damn, I'm screwed.
..Oh, well."


Sitter och väntar på Johanna B, kan tänka mig att hon TRÄNADE ändå! HOW DARE YOU!? :P Nee, men det var inte så längesen vi pratade? Det skulle: vaknas för oss båda, ätas, solas, och fixas sedan beger vi oss mot dagen i stan! I like it.

Har hittat lite favoriter på Katy Perrys skiva, passar mig perfekt! Verkligen dags för houseparty OCH världens utgång a la Heeerregud. Kimberly är på, fredag perhaps?



Känner mig som en spansk matador idag hahaha. See-through, instoppat och toffs.. men men! Känns även som jag haft min lediga helg nu juu, men det är jobb resten av veckan! Gooaa tider dock så det är lugnt. Mitt schema sitter uppe för en tid framåt och jag måste se det nu nu. Nästa vecka (TÄNK ER) åker vi till LONDON wohooo!!

Jackie

No comments: