Sunday, August 1, 2010


"I Party With My Pain"

Nu ångrade jag mig!! Sommaren får INTE ta slut, EVER! Springa runt på stan i lite kläder, solisar, hög musik dygnet runt, VARMT dygnet runt, SOL, grilla, bada, åka båt, äta glass, spana på sommarbruna pojkar, sitta på altanen and sooo on! Herregud, hur skall detta gå. Var för övrigt viiisst ute och sprang förut, mohaha, heja mig! Höll på att svimma inne i Bonum efteråt dock haha. Hoppas ingen såg..

Du heter: Jacqueline Joanna Eugenia Sandberg

Smeknamn: Jackie, Jacqe, JQ

Låt som när du är ledsen sörjer till?

The Burned - Make Believe, The Amazing Broken Man - New Year Son

Beroende av:

Musik, Kändisar..haha

Vad tror folk om dig?

Att jag är lite vildare än vad jag är angående vissa saker :P Att jag är från Brasilien, eller att jag är helsvensk och bara solar vääldigt mycket...?

Stämmer det?

Nej..hahah

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt namn.

Hur imponerar man på dig?

Man är äkta.

Brukar du skratta för dig själv?

Hela tiden haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Hahahaha..Men han är fortfarande jätte konstig. Eller liksom, han var typ för gammal för att vara där. Och han är ju inte en kille som hänger med dom. Eller? :P Ful är han fortfarande iaf! Haha :P"

Var bor du?

I gråbo.

Trivs du där?

Det går utför för vår lilla ort, kan man ju säga.

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

Om jag inte känner igen numret "Hej det e Jacqueline" annars "Helloow"

Vem ringde du senast?:

Saldokontroll :P Johanna B om det skall vara en person.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att hon längtar till ikväll!

Antal timmar sömn inatt:

8 ungefär!

Sov du ensam:

Yees, utsövd och ledig woho!

Brukar du komma i tid:

Javisst, men får alltid stressa som en idiot för att göra det.

Hur känner du dig nu:

I stort behov av att duscha.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart.

Vad tycker du om fötter:

URK!

Vad saknar du:

Att vara nykär.

Hade du en bra kväll igår:

Ja verkligen!

Favorit dryck på morgonen:

Apelsinjuice, for sure!

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Alldeles för sent..aldrig innan 01 typ.

Är du blyg?:

Nej, men väldigt tyst. Gillar att ta in läget innan jag yttrar mig haha.

Sysslar du med någon idrott:

Inte längre :(

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nja, kanske inte djupaste kärlek men man kan nog falla rätt hårt!

Har du spytt offentligt:

Ja, let's leave it at that :P

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Har aldrig tänkt på det faktiskt :S

Är du nöjd med ditt liv:

Känns bra nu när man får mer och mer perspektiv på saker o ting för varje dag som går!

Är du bortskämd:

Nej, men alla i familjen bryr sig om varandra väldigt mycket, och samma med mina vänner.

Vad gör du i morgon:

Jobbar.

Vad är det värsta du vet?:

Idiotiska äckliga spindlar ellet getingar i min närhet.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

JA! Dom andra är inget att ha.

Vad är det finaste du fått?:

Hmm, min mamma betalade hela min USA resa när vi åkte dit, och allt jag gjorde på plats, för jag hade inget jobb men var i stort behov av att åka med :D Sen är det nog mycket "icke materiellt" jag fått i mitt liv med.

En speciell dag du minns:

Lördagen på Uddevalla VM 2010 :D

Du samlar på:

Tidningar, låtar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Beror på, brukar mest smsa vid sådana tillfällen haha. Evelina eller Johanna B förmodligen!

När grät du senast:

I onsdags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Ta körkort, flytta utomlands.

Vill du gifta dig:

Jaaa

Vill du ha barn:

Jaaa

Är du musikalisk?:

Jaaa :P faktiskt.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Apelsinjuice :D Cola light. Bubbelvatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nope!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Yaah.

Biter du på naglarna:

Ja, inte sådär överdrivet så man ser misshandlad ut dock.

Nu måste jag duscha innan myskvällen börjar! Woho!

Jackie

No comments: