Wednesday, November 25, 2009

alittlepeaceofmyheart

"Dance like nobody's watching, dream like you'll live forever, live like your gonna die tomorrow & love like it's never gonna hurt."
.
Så nu har jag sett den. för FÖRSTA gången. kan vi ju adda på en gång :) Är det OK om jag skrapar pengar hädanefter endast för att kunna gå på bio och se den? Ne, det ska jag inte göra faktiskt. Såfort filmen var klar kände jag att jag ville göra ALLT! Precis som när jag såg första filmen, eller läste ut någon av böckerna. Gash! Jag började storm planera nyår, hypa inför minsta lilla grej. Jag ville inte sitta stiiiiiiiiill.. och nu sitter jag här hemma och kommer direkt efter dettaa lägga mig i min säng och tända mitt underbara yankee candle jag fick av evelina igår, måla och lyssna på musik. HAHA I am a nerd, indeed. Men jag börjar vänja mig faktiskt.. Kristen Stewart är så himla vacker i New Moon btw. Robert och Taylor tänker jag inte ens kommentera. Åååååååååååååååååååååååååååh..
.
Åh, jag har så ont i huvudet. Måste få ordning på ätandet efter operationen. Jag kommer svimma när dom tar bort plåstrena? Inga dramatiska pauser eller hallelujan utan rakt på sak i vilket håll det än lutar åt tack. I'm so over this.
.
Innan jag babblar iväg om allt och inget tänkte jag vara en nerd en liten stund till och lägga upp låtarna jag kan från Twilight filmerna. Faktiskt. Ska inte vara så hurtig så jag lägger upp när JAG spelar hahaha. Meeen ah. Fin fina låtar, behöver nya att lära mig as a matter of fact. :) Nu har jag inget ljud på denna datorn så jag hoppas dom funkar och är rätt hahaha.. annars, oops.

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

jag måste erkänna, viss e hon fin i filmen? fattar inte alla host perez hilton host som visar på tok för mkt hat mot K-stew..


Hur lägger man upp låtar såådär? Jag kan bara lägga ut youtube läkar haha!

L

Jackie said...

jaa, hon har växt till sig :) hon är juu liten. typ:P

maan lägger in youtube klipp som vanligt sen på redigera eller vad det nu är för knapp bredvid skriv ändrar du height till 25 på båda ställena :D get it haha?