Sunday, November 29, 2009

I said, maybe you're gonna be the one that saves me.

Åhh jag vill på gå konsert! Finns det något härligare undrar jag? Kings of Leon!! Mycket eftertraktad upplevelse jaa, amongst many others! Önskar jag var på Beyoncés med, meeen har ju sett Destenys Child 2 gånger så det räknas ju faktiskt :D

MEN såklart.. inget slår.. you know who! Herrenågon! OCH lyckas vara så stiliga på scenen samtidigt! Inte illa. Me love.
Denna videon är himla söt med! Låtarna är heaven, och Nick J är så awesome så jag vet inte vad. Om ni inte orkar lyssna på hela videon med allt skrikande (som ni inte gör i know) så hoppa till mitten typ! When he's talking :) v

Ikväll blire photosession in my house, VIP only, till Naniis blogg :D Det ni! Det är också en upplevelse för sig. Och nu mår jag illa.. måste äta något, men min matlust försvann precis igen! Nu när den varit tillbaka i en halv dag.. Rackarns bananer!

Jackie

4 comments:

Ida C Gustafsson said...

buhu man hör inte så bra ju.. Vad hände för 4 år sedan? eller hörde jag tok fel? haha .. MYS!

Jackie said...

haha :D Han säger.. att för 4 årsen fick han reda på att han har diabetes type 1 och påväg till sjukhuset den natten lovade han sig själv att det inte skulle stoppa honom. Seeen säger han att under denna månaden har han träffat presidenten, haft deras andra gold selling record och varit på framsidan av rolling stone för andra gången på 1år..

..skrytet lite helt enkelt :D och säger typ att han får alltid höra hur dom är folks insperation och det gör så att han vill fortsätta, men att vi ska veta att vi är hans insperation o bla bla.. typ lite så :D hahah..

Ida C Gustafsson said...

naaah haha jag börja typ gråta när jag läste DIG skriva det! sötnos han är då. Ser man ut, är, beter sig som han får man skryta ;D

Jackie said...

hahah :D JA i know, han får göra precis vad han vill hihi!