Sunday, November 1, 2009

Life in the fast lane..


Åh åh, evelina jag måste medge att vi är hejjare på oplanerade utgångar. Fast egentligen hade vi planerat denna lite? Jag och JB iaf :D För er som fattar noll så vare filmvisning igår på Valand! Jag JB och Eve tog över partyt hihi, ne men kul hade vi indeed!! Vi sprang lite fram och tillbaka mellan Diamond också där Martin hängdee! Så it was aaall good, fullt med fint folk, vänner och nykomlingar på stället som jag alltid uppskattar att träffa på!

Idag dåå så skulle pappa ta med oss på en överraskning! Det var en surprise av sitt eget slag, och nu längtar jag efter att gymma varjeee dag! :P Ne inte riktigt, men nästan! Vi fick (medlemskort) nycklar till ett mucho lökit gym i Lilla Bommen! Allt är datoriserat med touch screen o grejer, så man behöver in
te ha någon kontakt med tränare alls egentligen för datorn fixar allt allt allt! Ballt visst?! Så nu duuu, blir det fart på det ena och det andra.
I fredags var jag rock-eve och rock-martin i Uddevalla! Vi skullee på Halloween fest men vi bailade efter några minuter och satsade på filmmys! GALEN skräckis, igen..fransk sådan! Dom är allt bra galna där borta. Ska bli spännande att leva mig in om några FÅ DAGAR :D Filmen vi såg hette Frontiers och var en maxad version av Hostel, Texas Chainsaw Massacre, Saw.. aah you name it, fast VERKLIGARE och HEMSKARE! Gash.. bra var den dock :D Det blev inte mycket sova dock för lilla Isak höll liv i oss alla under besöket. SPIDERMAAAN!

Nu har jag maxat Jonas Brothers ända sen jag kom hem. Ingen musik eller så, men musikvideos, uppträdanden, bilder..allt sånt! Åh i like, i LOVE. Nu finns massoooor på min dator och jag är nöjd nöjd nöjd. For the moment!



Måste äta maten kimb fixat med, hon tjatar som om det vore liv o död! Huset är iskallt så jag ska gosa ner mig framför tvn tänkte jag! Imorgon blir det Parisfix, och.. träning? :D:D

Jackie

1 comment:

Evelina said...

lokhetsutgang jaaaaa!! hohoooooo!