Thursday, November 19, 2009

Random.

Hahah.. jag är rolig. Jag visste att jag skulle somna med datorn framför mig i sängen i natt, som vanlig, men ändå tänkte jag "neej jag vilar lite bara så kollar jag klart och ställer bort datorn sen!" VEM VILAR när man ligger och ska sova?! Så när jag vaknade mitt i natten, som vanligt, och ställde bort datorn kollade jag på klockan och så var den halv 10! Not so much in the middle of the night nej. Såå igår var jag trött och nu är jag uppe :D Det regnar ju som vanligt och jag ska åka buss 2 hållplatser bort till pappa så jag inte pajjar knäet dagen innan dagen D tacksåmycket.

Min kära far är för övrigt på jakt efter skorna jag ställde undan igår från Nilson :) Vihoo rediga höst/vinter skor indeed, sånt är inte lätt att hitta n
är man heter Jacqueline Sandberg nej. Så thank you very much Ulrik.

v

Resten tar vi sen..
Jackie

No comments: