Tuesday, November 24, 2009

TheBaddestChickInTheClubRightHere.

First of all. Herregud, sådär ska jag med se ut när jag nästan precis fött barn?! (Alessandra) HUR söta är inte vingarnaa? Behati är för cool.



Åh, jag trodde det var mer än bara tisdag? Kan man säga så.. mer än? Aja. Jag blev ledsen när jag insåg att jag ska ha min tejp tills freeedag, men GLAD när jag kom på att det är New Moon och inget annat som gäller IMORGON! Woho!! Jo, mys och mat och lek med lovely ladies i stan :) v

Tillbaka till tejpen då.. Den stör mig? Och hela situationen i sig, stör mig! Jag har massa nya festliga låtar på min mp3. I want to dance, I want to move? I want to sing and freakin jump around!! Hittils har jag lyckats med att...sjunga såklart (not saying it sounds great) röra mig, visst men mer åt ett glida omkring/dansa/hålla fast i mig själv. Så ah, ni kan ju gissa hur det går och ser ut efter ett tag. Jag har fått till ett 'fro idag med, så är all set to boogie hahahah. Räknas egentligen inte som afro? Är bara ett stort fluff helt enkelt.
.

Lite låtar som surrar i mitt huvud genom mina not so exclusive hörlurar
(bli inte rädd av variationen tack):
.
Easter Dean - Drop it Low
Beyonce ft Lady Gaga - Video Phone
Glee mashup - Halo Walking on Sunshine
Faith Hill - The way you love me
Lynard Skynard - That Smell
Pixie Lott - Mama do
Rihanna - Wait your turn (wait is ova)
Tim McGraw - I need you
........and soo many more.
.
Sen har jag varit multi uttråkad och pillat ihop lite armband med diverse grejer jag hittat through out the house hahha. Här är det förstaa :) Och snart ser man inte tapeterna i mitt rum längre (johoo). Det åker upp mer o mer stilheter hela tiden! Man ser inget nytt på bilden meen känner mig rätt så random idag så, ett smakprov! :P Och mina kära tidningar som också ska upp på bättre ställen när det nu blir.


Ikväll blir det preparation inför morgon dagen! Evelina kanske skuttar förbii, sånt uppskattas alltid! Fick lite pressure på mig nu kända jag för Ida G lämnade en så fin kommentar om min blogg. Så nu måste jag leta upp roliga svår hittade news att skriva om hahaha :D Man kan faktiskt undra hur mycket jag sitter här? Inte så mycket faktiskt! Tycker jag? Men jag har snabba fingrar och vet var jag ska leta, hahahaha..

Påminn mig själv om att lägga upp lite stiliga bilder funna här och var i nästa inlägg please :D

Jackie

No comments: