Saturday, November 28, 2009

Hold on to your good hair!

Jag uppskattar inte det här med att ha ett badrum där nere bara.. det här uppe är alldeles för läskigt för mig, men ååh jag orkar inte gå ner!! Hur många timmar sover man? Om jag drömmer om något festligt kanske jag inte tänker på det. Då kommer jag vakna sådär som vi sa förut Johanna hahaha, med gravidmage. usch.

Ikväll har jag varit hurtig och bakat pizza och druckit julmust hemma hos Evelina med henne Martin och hela stora familjen! Sen har jag lekt hos JB, kollat Idol och the Cell (usch kaos den filmen..) och babblat oss igenom halva Sex and the City filmen! (och druckit ÄNNU MERA julmust mmh!) Det är inte mycket vi inte tar upp när vi väll sätter igång duu haha. Och imorgon om jag inte vaknar alldeles försent blir det kanske lite julsnurr hit o dit? Mysigt mysigt! Annars är det ändå härligt med lördag! minus regnet.

Hmm.. ska somna till en underbar fiiilm nu tänkte jag. Eller musik? så vaknar jag fortare och kan kolla filmen då kanske? mahaha.. och äta upp resten av min Ben & Jerrys Chocolate fudge! MUMMS! Herregud. Har även skrapat fram lite bilder! :) Mumms på det med.. Ni får stå ut med detta ett tag till så det så! Här är the favos för idaaag...några bara hihi.



Älskaaar Vanity Fair artikeln "the Twilight Zone". Bilderna där ifrån är heeeaven! Jag har nog sagt det innan och någon dag nu ska jag lägga upp allaa bilder från fotograferingen så ni får se dom! O:)

Jackie

3 comments:

Ida C Gustafsson said...

åååh jag älskar också dom bilderna! hihi

Väärst vad mkt julmys ni har allaredan, sen så kommer jag hem o ni åker.. inget julmys med er för min del ju, inte bra alltså..

VI måsten ju ta igen flera månader ha ha!

Jackie said...

hahaha :D vadå när kommer du? och vart ska vi haha? Jag ska inte med eve till örebro :/ om det var dit du menade? Jag har no travelling planned! tyvärr haha..

JB said...

åh men prata bör man annars dör man! haha :D
ÅH ses laterrrooo
PUSS OCH LOVE FRÅN JB MED NUMERA LUGG!