Thursday, November 19, 2009

If the truth doesn't set you free..

..do it yourself!

Honey! I'm hoooome! Ne men, det var faktiskt några dagar sen jag var hemma. Måndag åkte jag härifrån, and now I'm back :) No biggie. Ska sova alldeles sn
art för det har varit ett par softa dagar fast ändå fullt upp!

Igår vare mys med GODASTE thaimaten från linné,
sen kom det någon liten pojk och hälsade på? Lennart tror jag det var? Han hade med sig ett stort pack Geisha iaf, så det var ändå kul! Men han tvingade oss att kolla på massa filmer (paranormal activety freaky movie indeed!!) och sen vågade han inte se dom själv utan grävde sig ner mellan mig och eve i soffan så vi fick trösta honom all through the night! Men vet ni vad.. det var jätte kul och jag uppskattar alltid att hänga med underbara människor.

IDAG har jag gått omkring i ösregn!? Vad i...?? Tror vädret tog igen alla de dagar vi lyckats hålla regnfria nu ett tag! Det var ju inte lagom lugnt väder heller, regn i mängder och blåst som jag vet inte vad! Men anywho, som jag sa till eve, jag pratade bara om paris på mötet med Kina och nu är jag hype hype igen! Let's get to it!


Mitt internet äär så segt, kan inte kolla en ändå sida som har bilder typ. Meeen detta får räcka for now :)

"På förra årets grammisgala uppträdde Nick tillsammans med sina bröder. Under årets gala kommer han att uppträda som soloartist med sitt nya band och sid-projekt Nick Jonas & The Administration. Framträdandet kommer att presenteras av Joe och Kevin, som tidigare i år har berättat hur stolta dem är över deras lillebror. Låten Nick kommer att sjunga är “Who I Am”, hans första singel från kommande solo plattan. Galan sänds den 2a December på CBS."
yaay! Get excited peepls, like meee!!


Jackie

1 comment:

nanii said...

kom just på att jag älskar blått och svart. tack:D hihih