Monday, November 30, 2009

Make love to the camera!

Dåå har vi lyckats få lite stiliga (och mindre stiliga) bilder tagna :D!! Det är en väldigt udda men inte så ovanlig sysselsättning i våra sällskap haha. Evelina fick ihop en festlig.. header? tror jag det blev tillslut till zinna bloggen som ni får spana på inom några dagaaar woho!


Nu sitter vi med varsin dator, evelina på sängen och jag på golvet, trötta som få. Jag mår illa..äntligen? borde man kanske säga för det var ganska väntat hahaha. Jag halsade en liten julmust inne på bonum medans vi skvallrade med JB, och nu slår det tillbaka. Måste nog hem och äta något! Och fortsätta kolla på Pelle Svanslös Julkalendern!! Iiih, Pelle är så mysig och blyg :) Och Maja Gräddnos som går runt och.. verkligen ser ut som grädde haha.

Anywho, här kommer lite bilder som jag lekt med såhär i efterhand! Man kan ju fixa o trixa forever.

..men vi är ju ganska vana nu visst?

Jackie

No comments: