Sunday, November 15, 2009

Delicious reading.

EH! Jag såg precis, och kom då påå, att mina twilight böcker ligger nerpackade fortfarande!! EJ OK. Ska in på vinden och rota exakt sen. Säger alltid till mig själv att jag måste läsa dom igen, det tar faktiskt bara..inte ens en vecka? MEN samtidigt så vet jag hur jag blir när jag läser dom hahaha. Not the funniest person to be with kanske. Jacqueline syndrome, som jag döpte det till igår. Lätt besatthet. Inte så att jag blir lite lätt besatt i grejer, som evelina gav mig the look för när hon trodde jag menade så. Nej nej, jag blir besatt i saker, alldeles för lätt :D Helt enkelt! Då stämmer det lite mer. So watch out for the Jacqueline syndrome.

Igår vare mys hos Evelina. Vi kollade Twilight! (WOHO premiär för evelina! Finally!) Jag var kanske mer excited för det än hon själv, men she liked it i alla fall hihi. Och sen kollade vi Funny Games, som var martins stora hype:D Den var braa men inte så scary som jag trott. Alls typ? Lite psych dock, och det är festligt :) Självklart åt vi massa tacochips, mumms. Och drack julmust!! Jag släpade mig ju till gymmet innan för mitt andra program, såå jag kände att det var + - på det hihi.

NU är jag i alla fall heeeelt hypad, vilket jag varit sen the start iofs, men ÅH denna veckan nu kommer NEW MOON!!! Herregud sikken väntan, men nu är den hääääär. Jag ska ju opereras på fredag men jag ska fanken pallra mig upp på bio på lördag :D om det finns biljetter kvar!? :O Jag vill jag vill det måste det måste. Fy, jag kommer nog inte ens kunna sitta ner under filmen utan vara helt på nålar, som man så fint säger. Team Jacob Team Edward! Det går inte att välja, i'm open for everything!



Jackie

No comments: