Sunday, November 22, 2009

Here we go again!

Hmm, måste fixa lite nytt på bloggen snart känner jag! Meeen ska verkligen inte göra det med mitt slow ass internet :) Den ser ju så dyster ut visst? Lite nya bildeeer, lila skare nog vara mkt av fortfarande dock, har ju fastnat för den filmen nu after all!

Pratade med JB för ett tagsen och hon visade ett spökljud som tydligen kommer upp på min blogg. Hon trodde jag hade lagt in någon sorts Twilight backgrund och jag tänkte direkt SHIT I'm haunted :O Meeen nej nej det var video inlägget längst ner på sidan som startade av sig själv :P "NU ÄR DET NÅGON SOM PRATAR MED!" nästan skrek hon i telefonen hahahaha.. Så nu tror jag det inlägget försvinner när jag lägger upp detta! Så slipper man bli skrämd varjee gång man går in här hihi.

Nu har jag bänkat mig framför tvn. Kom ju på att det var någon film som började kl 21 som jag ville se. Bara det att jag glömt vilken det var hahah. Meeen ser ju nu att det var Shooter! Mark är ju så söt :) Max Paaaayne! Har försökt se filmen hundra gånger men somnat varje gång :P Nu är jag varken trött eller har något annat på schemat så nu måste jag kunna se klart den visst!? Bridget Jones går på 3an med, himla mysig! Massa jul in the air nu :) Hade varit mysigt om det var helt vitt ute, och fluffigt :) istället för regn och blåst, blä. Eller bara allmänt perfekt väder everyday så man kan gå med shorts, skinnjacka, flipflops, stickad tröja.. and so on. Någon slags kombo tack? hahaha..

Jag har nog lagt upp denna låten en miljon gånger innan men hon ÄR så grym. Bara 17år med som JB konstaterade over the phone. Soft soft, men fullt med fokus :D Så skare va! GO DEMI, once again.


Jackie

5 comments:

Eveeeeee said...

hahahaha asså vet du ens hur länge jag satt och fnissade åt mig själv efter jag hade postat det. hahahaha. jag är sååå övertrött. läs på facebook. funkar inte din msn?

Jackie said...

neej min msn har dampuuuh! tror det är pga mitt otroligt snabba internet!

eve (igen ehm) said...

mycket stilig header mi ladiiiie!

Ida C Gustafsson said...

MYCKET SNYGG BLOGG! mycket mycket snygg blogg.

JB said...

Go demi do!
FIN FIN bild du har skaffat babe!!
<3