Tuesday, November 24, 2009

Leave a message on my video phone.

OK! Jag erkänner.. gash. Idag har jag nog suttit vid datorn ganska mycket? Men då känner jag såhär, ska jag stänga av och sätta mig vid tvn istället? NEJ! Så nu sitter jag här igen :) Fast när jag tänker på det.. så tycker jag inte jag suttit här så länge ändå? Jag ska lägga mig och läsa, framför tvn! HA, perfekt.

Har haft finfint besök i afton. Evelina och Martin skuttade förbi! Vi spred ut oss i varsitt hörn av köket, på under och bredvid diverse möbler :P Det var mysigt! Alla är trötta.. vet inte om det är världen som står still eller bara gråbo? Hmm. Jag gissar på det sista, trist.

Har klippt in lite grejer under dagen och här nedanför kommer olika resultat på bilder, sidor and stuff som jag uppskattat idag! Först kan vi ta en mycket stilig jacka som dök upp på thesartorialist.com! HUR skön ser inte den ut. Han..var faktiskt inte så snygg, men om man får klä den på en mkt stilig gosse hade det varit heaven!

En annan stilig pojk hittar ni här nedanför! Minns inte vad han heter, faktiskt. Och JA i know, han är inte vanligtvis vad jag spanar på kanskee hihi. Men.. fashion is fashion. Jackan och t-shirten gillar jag mest. Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen, SVART GRÅTT VITT, mhhmm!
Hittade en stilig kampanj med Freja. Har haft lite olika åsikter om henne hit o dit under åren :P Men hon är ganska ball faktiskt! Hon har blivit galet smal dock.. vill typ inte ens visa de andra bilderna haha, så länken kommer här! Dom är ändå fina men.. härligt avslappnade sådär. http://fashiongonerogue.com/2009/11/twin-fw-2009-freja-beha-erichsen-by-boo-george/

En sista dåraa (hittar inte länken till resten av bilderna) är på Arlenis Sosa! Hon är ju alltid ball, very vacker! Just denna bilden gör så jag blir illamående och får ont i huvudet hahahah. faktiskt. Helt knas, men såfort jag kollar på den känns det som jag ligger uppochner, ungefär som på bilden. Vad säger ni? http://models.com/feed/?p=6321


Här är Din Sko's vår kollektion! Lite festligheter finner man nog! Inte just JAG, men.. vanligt folk! http://caroline.feber.se/art/169231/din_sko_spring_preview/

Denna kampanjen gör också så att jag blir snurrig. Men på ett bättre sätt indeed. ÅH! Min man ska vara en stilighet när han är old and all that. Sen är dessa boysen knappast gamla men, äldre :D Mums! http://modeman.feber.se/art/169026/legendary/
MER Victoria's Secret! NU är det ju inte långt kvar!! Gash. Det glömmer jag för övrigt. Snart är det December! JUL NYÅR HELLO!? Vad händer? Det börjas näästan planeras? Mysigt stiligt festligt skare va iaf.
Jackie

No comments: