Wednesday, November 4, 2009

A little bit longer..

..and I'll be fine.

Ojoj, vad jag sover! Ska bli skööönt att gå upp om 3 timmar för att roadtripa iväg till Skavsta! Är hos pappa nuu, allt packat o klart! Måste faktiskt stänga av nu för det är lite grejer som skall laddas osv innan vi beger oss. Gash fingers crossed att allt flyg stuff går som det ska :D

Lekte lite med nani förut, vi skrattade åt det nya JONAS avsnittet (mitt favo kan jag tillomed nog säga!) och åt upp Kimbs tacos chips, thankyouverymuch.

För er som bryr er och har missat, kommer det lite previews till New Moon här och var! Nu senast om the Volturi, mmhm. Jag får sånna himla flashbacks när jag ser Rob Patt. Back till the days när jag var ganska besatt (har en tendens att bli lite starstruck om ni inte insett..) men ååh han är stilig, och festlig. Nya tidningar med han och Kristen Stewart ute (Vanity Fair & Harpers Bazaar). KÖPA PERHAPS?

Har fått reseinstruktioner från min käre bror med. Jag ska åka flyg, buss, metro innan jag träffar honom imorgon! 2/3 sker även i ett annat land yaah. (egentligen alla 3 men ah you get it!) ALL ALONE! Spännandee.

J'adore,
Jackie

No comments: