Friday, November 27, 2009

It's that time of year.


SNART! Åååh mysigt!! Jag kom på.. även om jag redan visste såklart.. nu får man ju börja julpynta!! Det är ju tillåtet lite innan exakt 1 december!? Hmm, mitt rum ska bli extra mysigt. Jag önskar att det var obligatoriskt att fira jul i USA, ni fattar inte ens! Gaaash. Men JB kom med finaste mysigaste juldagsmysfixar dagen idén förut SÅ vi kommer inte vara långt därifrån :)
Varje år letar jag fram kändisars versioner av jullåtar, plus alla very classic ones såklart! Tycker det är mycket mysigaree än typ.. lottas jul på liseberg? och allt vad det nu finns hahahaha. Men ah! Idag..ikväll..har jag börjat uppdatera lite för iår. Ni behöver ju inte ens gissa vilka som står för favorit låten iår :D JAG HAR HITTAT SÖTASTE LÅTEN MED JB herregud ååh. Jag vet inte vad det är men jag uppskattar Nicks röst, som en liten sötnos liksom.


Jag har fortfarande jätte ont i huvudet och känner att jag inte är så inställd på att sova inatt heller. Det kanske är därför det inte går? Attitude missy!! Men te ska jag dricka i massor! OCH kolla allt jag återställt på min dator O:) hihi! Lovely.

Jackie

8 comments:

Ida C Gustafsson said...

Firar dom inte jul i USA? :O JOHO! eller vadå.

Jackie said...

hahaha joo, jag menar för oss andra som inte bor där ;D

JB said...

MAXA julpyntet!!
Åh julsånger, LOVE it these days wopwop laterrooo <3

Ida C Gustafsson said...

haha aaaha OK! :) tänkte la de..
VAD är det för snygga mössor ni sätter på era huven :D

Jackie said...

hahaha you like? Det är frååån en hemsida så dom är ju inte riktiga direkt hahaha

Therese - Bloggar fran oknen! said...

Dissa inte Lotta ;)

Jackie said...

hahah, alla svenska jullåtar nästan! nee.. så får man inte säga såklart.

Jackie said...
This comment has been removed by the author.