Thursday, November 19, 2009

To much? random 4

Ojoj idag har jag helt uppenbart suttit alldeles för mkt vid min dator haha.. fast jag har faktiskt gjort vettiga saker, enligt moi.

MÅSTE sova exakt nu typ. Ska tyyydligen ta bussen till sjukan imorgon, och jag ska vara där kl 8 så!? Men eftersom min operation är CIRKA kl 11 sååå?? Jag måste dubbel duscha en gång innan jag lägger mig och en gång på morgonen med......loool. Mitt hår kommer behöva serious treatment efter det här. Åååh. Någon som har tips på snygga sjukhus tåliga frisyrer på halvlångt (ok kort..) hår perhaps? Kanske lika bra att klippa av det igen efteråt. NEJ!

Har en ny tisha. hahaha. Skulle intee, men ni ser ju själva. Den är ju som gjord för! SÅ om resten av Sverige nu kan hålla sig borta från den vore det himla snällt.. får väll skylla mig själv eftersom den är från..........!! :D


Åh va mycket ångest jag kommer ha imorgon när jag INTE ska kolla New Moon!! och under hela helgen :( och förmodligen flera dagar nästa vecka med. TILLS JAG SETT DEN helt enkelt.. och av annat med, men gash. (precis nu går trailern på tvn.. åååhåhååh)

Här kommer lite bilder jag spanat under dagen :)
v
Armbandet från Friis & Co som jag älskar. Kostar inte ens mycket, men it's funny hur "mkt" ändras fort, när man har noll..

EN kampanj för H&M som jag faktiskt tycker om med Chanel. Pearls are great, again, blandat med nitar och glitter for sure!
Är så himla sugen på att gå lös på undies! Var ju det jag shoppade mest förr, innan jag gick över till smycken.

Plus att fröken fräken här är väldigt ball! Maryna Linchuck.

Dessa Balenciaga bootsen är så himla mysiga. och konstiga! Ser ut som ett par mjukis skor enligt mig haha? wierd?

En annan modell jag alltid haft lite svårt för är Isabeli Fontana, men har börjat gilla henne mer o mer det senaste! Följer henne på twitter (ehm) och hon är ganska soft. Plus att dessa bilderna (alla på fashiongonerogue.com) är himlaa fina! Uppskattar människor som är stiliga naturligt. Heja Brasilien helt enkelt!

Här är bilden jag pratade om, eve. Jag kände igen byggnaderna, sen såg jag båten på en annan bild "UAE" AHAA där har vi rullat i några månader viisst!? Love it. Karlie Kloss är ball med.

Mysigt värre är ju såklart leggins! Vics sa det häromdagen, man ser mig aldrig i jeans typ. Förut levde jag i det och ju mer folk påpekar det när jag haar det på mig, hatar jag det mer hahah. Kanske för att jag är ute efter ett par svarta eller mörk gråa you know? MEN HITTAR INGA. Kommer efter några ronder på gymmet :P Anywho så uppskattar jag dessa.. nice nice! Alltid härligt these days att man kan springa runt och nästan visa rumpan utan att folk bryr sig hihi (:


Godnatt,
Jackie

No comments: