Thursday, November 26, 2009

such a waste of a young heart.


Ojoj, är helt inne i att återställa min dator idag känner jag hehe. Anywho, skulle bara säga snabbt att jag intee kunde somna inatt nej, utan jag satt o målade! Kom även på varför jag hade så ont i ryggen igår..eftersom jag suttit så böjt med ryggen mmhm! Ah men iaf. Såhär blev det denna natteeen. Idag ska jag försöka somna tidigare, halv 6 är ingen höjdare för huvudet. Plus att jag för skjuts till sjukan vid 7.45!


Har kollat ikapp mig på mina serier, nästan! Vampire Diaries likaa myigt som vanligt, och Glee lika underbart och kul som alltid! Lyssnar på massa Glee låtar nuu, loves it. Går runt o sjunger för mig själv som vanligt. Folk på bussar och allmänna platser har nog börjat vänja sig nu.. jag märker ändå aldrig om någon stör sig hahah.

Jackie

3 comments:

JB said...

Om någon stör sig så får det stå för dom, visst! :D
LOVE!

Jackie said...

excactly my darliing:D!

Evelina said...

stiiiiligt värre höööörru!