Tuesday, November 17, 2009

Latenighthangout.



Jag och Eve sitter i Vs kök med varsin dator och trixar med helt olika saker haha.. Känner att mitt huvud inte kopplar till resten av kroppen längre så ska nog sova efter detta!

Jag sitter och DRÖMMER MIG BORT till New Moon Hollywood premiären som pågår exakt nu? In the us of a. Ååååh.. jag längtar tills jag har min bio biljett i handen haha. När det nu blir? Men asså AH! Jag äger inte ens Twilight på dvd, men ska inskaffa den asap och mysa ensam varje kväll vid tvn eller datorn eller närmaste dvd spelare O:) NI FATTAR INTE ENS!! Åhhhh! Såhär mycket fattade min pappa vad jag menade iaf "HALLÅ! New Moon kommer ut i helgen!!" "Va? Vad sa du nu?" "New moon! Andra filmen i Twilight serien!!" "Jahaa, va kul! Du gillar ju att gå på bio.." ......not the response I was looking for, men hey, han är excited för min skull på ett eller annat sätt :P
Nu ska jag lägga upp en lökhets bild. På Joe of Jonas hahah. MEN inte av den anledningen man kunnat tro. Utan för att han har på sig en STILHETS jacka!! Snyggt snyggt snyggt. Indeed.

Sen hörde jag en preview på Nicks nya låt. Fast ljudet på Vs dator är ju lite speciellt så hörde inte så bra, men kan ju säga på en gång att I loved it:P Längtar tills 3 december när den kommer ut!

OCH fyi så kommer Eclipse ut 30 Juni :) if you didn't know hihi.

Jackie

No comments: