Saturday, November 14, 2009

No one is as lucky as us.

Igår, var jag nog den ända, som inte reagerade på att det var fredag den 13 haha! Jag brukar hypa och förespå massa hemskheter :P Vi vet ju alla vad som hänt på detta datumen tidigare år EHM. Fast nu när jag tänker på det så var jag galet hypad igår ändå. Helen fyllde år och det firades för fullt med underbar förfest hos henne, ett gäng tjejer som skrattade gott hela kvällen, och avslut på älskade Nivå :)! Jag JB och Bday girl dansade natten lång och mumsade god mat innan vi tågade hem (aaah ordvits!) PLUS ATT kära matilda liljenberg åkte med oss på tåget! LÄNGESEN och det var nästan så att tårarna var framme. Matilda hann leva upp till sitt namn på mindre än 5 minuter "YUHUU!? HEJ HEJ!" hahahahaha vi doog. Aja, va ni inte där så är det lite svårt..

Idag har jag jobbat hela dagen.. från alldeles för tidigt. Men detta blir nog bra skall ni se! NU ska jag iväg till gymmet innan det stänger, sen är det tvättäkta lördagsmys som gäller med film och chips med ett underbart par :D och då menar jag inte egentligen "par" utan dom är nog 2st kan jag tänka mig hihi.

Paramorrrrrrs nya skiva, och Paramore i allmänhet, är freakin AWESOME! Så lyssna på den om ni inte gjort det innan!

"Next time you point your finger, I just might have to break it"


Fler bilder från igår kommer upp när jag har kontakt med JB nästa gång haha. Kul hade vi i alla fall :)

Jackie

No comments: