Saturday, November 21, 2009

Tell me when you hear my heart stop.



Kind of! ååh jag fick en mkt stilig frukost tallrik upp till mitt rum precis. mums mums. Mår lite illa fortfarande men..Måste på toa dock för min mage går sönder snart, om man får säga så. Känns som jag är gravid haha, stor chans. Ialla fall så sov jag gott inatt, typ, vaknade ibland när jag knockade till min boob. Det kändes litee, men är mest scary för det känns som om jag gör sönder något! Har en skumgummi bit över som jag ska stå ut med i en vecka..

OK, några snabba grejer från sjukan då :D Var där himla tidigt, men dom tog även in mig tidigare så det var braa! När jag låg på operations bordet stod en doktor (tror han sa "Hej jag är Dr Snorre, narkosläkare") med en gasmask över mig och en annan med massa grejer hon skulle spruta in i min hand så jag däcka. När hon frågade "Känns något av det jag sprutade in?" Så bröt jag ut i världens fniss attack!! Hög much? Sen tog jag några djuuupa andetag i den läskiga gasmask grejen och efter en sekund (ah you get it) vaknade jag på uppvaket, illamående just like last time! Det låg en lagom ung pojk mittemot mig med massa tattoos som bad om smärtstillande hela tiden!! Jag tänkte, GET OVER IT, han kan inte ha gjort världens operation för han vände på sig hela tiden och kurade ihop sig. Hög much? Anywho, tänkte vinka lite försiktigt för han började stirra efter ett tag hahaha..

Jag lekte med min EKG grej jag hade på fingret, sån som man ser i filmer, och övervakade min puls eller vad det nu är man ser på skärmen. Såfort jag vred på huvudet eller rörde handen gick sträcket not so jämt anymore haha. Oops. Så efter det låg jag still, det såg alldeles för farligt ut. Back at my room övergav dom mig i typ 1 timme? mer? Innan någon kom in med deras goda saft och ett glas vatten! Smärr! Speciellt efter en miljon timmar av ingen mat thankyouverymuch. Sen vare fullt hus i mitt ensamma fyrarum, för då kom mamma kimb och pappa nästan på samma gång! Pappa hade med sig mina fina boots jag hittade på Nilson häromdagen :D yaay! Och mamma en fin yogurt jag tyvärr inte kunde äta. Men jag fick ialla fall åka heeem, dom tyckte jag skulle stanna ett tag, meeen nehe du. Ingen fest på det här sjukhuset!

Det var en snabb genomgång :P Försökte ta kort på mitt droppgrej in i handen för det ser litee scary ut, men min mobil är ju mindre high tech! Ska opereras igen när det nu blir såå det blir en repris då. humpff...
Jackie

1 comment:

evelina said...

HAHHA I DIE. dr snorre. hahahahahaha