Tuesday, November 24, 2009

Would you believe me..

..if I told you, you were beautiful?

NEW MOON bokad och klar för onsdag! IIH! SO EXCITED IT'S INSANE! Känner mig ju mer efter en någon på jorden nu?! Förutom..dom som jag ska kolla med då mahaha. Kimb ska med och kollar redan sin 2a gång. Känner att jag kommer få den reaktionen efteråt med, meeen att min ekonomiska situation inte riktigt kommer hålla med :) Meeen ändå!!
Jag uppskattar verkligen Robert Pattionson och Kristen Stewart. I don't think you understand. Eller jo, mina kära underbara vänner kan nog förstå vad jag menar när jag säger så :* Men seriöst.. awesome! Kristen är bäst på intervjuer. Sista bilden är från Nylon och deeen har jag. Awesome. Helt ball non stop.

Har snart läst klart Midnight Sun. Vågar inte tänka på hur den förmodligen kommer sluta mitt i allt sådär bara!! Eftersom det inte är en färdig bok.. tänk om den slutar mitt i en mening!? :O Eller mitt i en konversation! Herregud. I dair not..
Idag har jag lyckats ta mig till Bonum and back! Allt för lite gooodis och quality t-i-m-e med JB :D Ändå värt. Nu är jag trött som en åsna dock och känner att jag ska sova illa kvickt och spara alla mina krafter till dagarna som kommer hihi. Det blir att somna hederligt till min mp3 igen då. Det var ett tagsen nu meen under omständigheterna så funkar det suupeeerbt! Missade för övrigt den mysiga Jul på Lisebergs kvällen (med företagarna iofs men ändåå). Men det tar vi igen när snön är framme :D

En grej som dykt upp lite mer på allas läppar det senaste är.. ärlightet. hahaha, bam bam baaam! Ne men faktiskt. Jag orkar inte ens tänka på det. Har du inget vettigt att säga så pleease just..shut up :) ok? Nu har jag för ont i huvudet för att babbla vidare om det, men jag känner bara att jag hellre låser in mig själv än att sitta med människor som babblar bara för att babbla. Och så vidareeee men mer om det en annan gång!

Önskar verkligen att jag köpt denna tidningen! Ska ringa o kolla om man kan beställa den? För man kan faktiskt göra sånt i efterhand mitt kära herrskap. Love it love it.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

jag älskar att läsa din blogg J! hahaha Dock blir jag liet orolig över HUR MYCKET du måste sitta vid datorn om du hittar allt intressant som jag aldrig ens hört talas om :D:P och jag sitter liksom framför datorn dygnet runt! :D lol :D:D:D:D men keep up the good work!