Monday, November 2, 2009

I gave him a little kiss, just like this.

600 inlägg woopwoop!



Assåååå i DIE av detta klippet hahaha. Ska kolla Glee exakt nu, loveitloveit. Önskar att jag hade så kul i high school, men vi får räkna våra Spice Girls uppträdanden för hela skolan under 1-5an som min time in the spotlight hahahah.

Idag dåra har jag..som jag skrev förut..tränat!! vandrat omkring i ösregnet och frusit/dött av värme, fixat med pappa. Nu är jag nerbäddad i soffan och ska äta alldeles snart, såå kanske huvudvärken försvinner. Jag måste packa lite med tror jag, blir så förvirrad av ryanair dom vill ju bara luras eller något. Meeen anywho, det är ju faktiskt bara 4 dagar trots allt hihi. Imorgon blir det fix o trix inför resan. Skulle fixa träningsprogram på kvällen men eftersom vi kanskee ska åka imorgon hinner jag nog icke det! Jag längtar liksom tills nästa gång jag ska träna nu! LOVE the new gym mmhm. Blir massvis när jag är back.

En grej.. Jag har helt förträngt min It Girl bok det senaste.. men idag fastnade jag igen, gillar ju dom himla myckeet och blir lika sugen på USA varje gång. Med stiliga gossar och skola and stuff! Just nu är dom i NY, så ååh. Me wanna go. Aja, just sayin..

Jackie

No comments: