Sunday, November 29, 2009

Pax för att välja rum! Aaarbetsrum!

Mahahah ikväll har jag och JB spenderat ca 4timmar framför tvn och MYSTERIET PÅ GREVEHOLM!! Alla 24 avsnitt såg vi :D! Love it! Bästa julkalendern ever hahaha. Vi skrattade så vi vet inte vad, mest till dialekterna och till hela familjen knäpp, med mamma Olsson Tandhygieeniist i spetsen!

Nu ska jag kolla film, somna gott och vakna mindre trött förhoppningsvis! :P Det är söndag och mys som gäller. Ska se om det blir bättre lycka med julpyntet?

Känner även att jag varit himla dålig på att lägga upp...inget twilight relaterat det senaste heehe. Lite kan jag skylla på, eller mest faktiskt, mitt internet! Det gåår inte att kolla igenom bloggar och sidor med bilder för det tar en miljon år för dom att ladda! Men här iaf är en festlig jacka jag hann spara härom dagen från fashiongonerogue.com! Den kan ni reflektera över tills nästa gång (ÅH va rolig, Lars hade varit stolt!)

Sedan vill jag även tillägga att jag önskar mig ett fint stort piano i julklapp. Flygel? Eller vad skrutton heter det. Ah, ett större iaf. :) So, that would've been nice!

welikee?


Jackie

4 comments:

Ida C Gustafsson said...

ååh mysteriet på greveholm.. tycker ni det va braa fortfarande??
Jag minns hur MYCKET man älskade det när man var lite, men när jag började s de för några år sedan slutade jag direkt.. Kändes som mina bra minnen skulle försvinna ifall jag fortsatte haha!

Ett piano i julklapp säger du? Och vart exakt ska det stå, under din säng ?? lol dom är ju megastora :D haha dock har jag inte vart hos dig sen ni flyttade huset :S! DÅLIGT AV MIG!

Jackie said...

hahaha jaa we loved it! Vi kollade ju alla 24 avsnitt! Sen kollade vi en top 15 lista på youtube och då kom det ännu mera minnen med pelle svanslös och jul i kapernauuuum! herrenågon.

hhaha.. men vi har ju ett redan, det stora kan inte ta såå mkt plats O:) dock är det nog hur mkt det kostar som skulle vara problemet hahah.. eller ute i garaget hade varit perfekt! NEJ I KNOW dålig stil ;D hahah

JB said...

Mysteriet på Greveholm är det BÄSTA! god i loove it, jag kollade på det i morse med wopwop :D
<3

Jackie said...

hahahah ärligt? Myysigt, ja jag kom på att jag glömde min skiva hihi. synd för vi lär ju aaaldrig ses igen!<3