Saturday, November 28, 2009

Teach me how to fly

Uh, ligger i soffan och petar i mig de svarta oliverna som mamma så fint lagt fram på min tallrik. Me no like. Men jo, nu kan jag faktiskt äta dom..men jag kan inte säga att dom är speciellt goda haha.
Det blev inte så mycket julpynt för det verkar som om vi lyckats slarva bort allting i flytten? Det finns 2 nyya ljusstakar uppe iaf, och jag har tänt ett doftljus haha. Dock när jag rotade omkring på den nya vinden hittade jag massa av MINA grejer som jag letat efter, och glömt bort! :P så nu är allaa mina smycken tillbaka, och fin fina grejer som stod uppe på min hylla.. oooch lite julstuff!! Iih, mysigt. Musiken är i full fart med, har gått igenom b.la Ensam hemma, Grinchen och Polar Expressen så det är mysmysmys!! BEST OF ALL, hittade första cdn till Mysteriet på Greveholm hahaha. ÅH perfekt! Nu måste jag bara hitta andra halvan, hemma eller på datorn, så är vi good to go!

Lite snabbt med. Jag hittade min studentmössa och alla sådana grejer från studenten och jag läste lite fina brev mina friends skrev i min bok jag gick omkring med där mot slutet haha. OCH i brevet från min klass (alla skulle skriva något om alla i klassen) så har jätte många skrivit att jag har (jätte skön stil mohaha) många skratt och alltid glad (härlig röst?). Är inte det festligt? MAHAHAH hooohoho hahhaahha miiihihih mooffhahaha waahahaha! Ungefär så? :D hahahaha..

Nu tänkte jag tralla iväg till JB! På med jackan mössan vantarna halsduken och musiken för det är kolsvart ute redan så jag ska gömma mig och försöka att inte skrämmas ihjäl på den hemska skogsvägen hem till henne :D!! Tar med mig min Ben & Jerrys, för en del 2 då hahah.. den lär räcka ett tag!! MUMMS!

Jackie

No comments: