Tuesday, November 10, 2009

The stars don't even matter.

Sååå nu har jag hamnat på nedervåningen (gud vilket fult ord?) i alla fall! Det ösregnar utee så får se när/hur/om jag beger mig någonstans under dagen hihi. Har ju ändå lite grejs att fixa här hemma! OCH jag som trodde att mitt knäskydd skulle hjälpa för knäklickandet, men nehe du det gjorde det inte! Blir illamående när något trycker mot knäet med har jag kommit på..så det är lite skumt? Skulle träffa eve i stan, men tror inte hon är så sugen på att springa runt i detta vädret heller :P Plus att det blir lek med JB ikväll när hon slutat ändåå så den som vill får joina!! (ne, bara eve faktiskt..)

Here are the things I bought in Paris. Nyvaken & otroligt tilltuffsad :)

Eiffeltornet som ringhållare! Tips snott från emsedge.se. Latin ringarna från Marc by Marc Jacobs och längst ner från Pimkie. Sjalen in the background är ett turist köp :D

Top från Killiwatch, en very cool vintage store. Den kan ni klura på lite tills ni ser den live!

Tidningar ett måste! Målet är att kunna läsa allihopa och förstå! :P Festlig kalender för 2010 med från Glamour!

Mer från Marc by Marc Jacobs. Partyväskor och armband. Helt söt butik.

En av favoriterna perhaps, från New Look (oh sweet memories) Den går precis öcer rumpaan så party eller vardag på den! Perf!

Mumsig hudkräm, luktar något fruity såklart..typiskt.

En till going från New Look! Glittrar lite fint när man kommer närmare så den går att mixa redigt stiligt den med! Oooom jag får säga det själv.. Plus en Friis & Co bag, stor som ett hus. Very basic, men alltid bra att ha.

Kedjesmyckena är från Pimkie och det stora armbandet från New Look! Me love.

Sedan så hann jag såklart leva ut min turist titel lite till.

..because I DO v PARIS!

Jackie

2 comments:

Johanna said...

ÅH babe jag blir så glad! vilka fina things, indeed. Ladda för lek nu för ikvällikvällikväll är de dags haha :D
Givetvis gäller det evelina med!
xoxooxoxoxoxoxoxo

Ida C Gustafsson said...

okej först.
Ja det räddar mig här.. sen, aha okej, nja Fitness.. är en rätt ny kedja som expanderar som bara den och öppnar typ överallt :D och såg att dom öppnar på kungsgatan i gbg nu snart så det va drf ja tänkte de va de :D..

SEN! Guuud så mkt fint du har köpt.. åååh du måste berätta allt om paris nån gång.. nästa gång jag är hemma bokar vi in något och ser till att det blir av :D! haha!