Friday, November 13, 2009

L O V E is just another word I never learnt to pronounce.

Lite skumt.. men ändå mysigt. Jag har en hääärlig sovspelningslista som jag lyssnar på.. när jag ska sova. Och idag vaknade jag av att #1 min dröm fick ett movie ending. Inte med en hollywood kyss och allt sånt, utan det var jag och några till som klättrade upp för en lång stege så kollade den sista bak så forsade det in vatten.. så blev alla :O sånna. OCH då började Bottom Of the Ocean, så jag vaknade.. hahahahaha. Spännande visst?

Nu är jag pigg o kry för en gångs skull. Fast ne, mitt huvud gör ont men det fixar vi nog med lite frulls. Tänkte sätta mig vid pianot för jag är stuck på en låt! Sen blire upp till kontoret fort, och efter det hooka med JB inför kvällen woopwoop! Eller eftermiddagen som jag säger hahah. Kul kul kul kul kul kul kul kul i alla fall. Men jag är lite låst på tanken att det förmodligen blir vinterjacka ikväll? Så jäkla ofint.

Min Parishotell musiklista hyper en så det både räcker och blir över. Vad hittar duuu själv på ikväll?



Jackie

No comments: