Sunday, November 15, 2009

We all know it. I'm a nerd.


Vilkaaa vänner man har ha! Sitter o skrattar åt mig, två mot en. Eve och Vics sitter ihop vid varsin dator och mobbar mig för att jag är twilight besatt :D Men det är ju faktiskt bara positivt och dom uppskattar det lika miiickit som jag!

Kan dom syfta på att jag kollar Twilight (igen) och läser Midnight Sun på Stephenie Meyers hemsida? (Twilight ur Edwards point of view om ni inte
visste) och.. sen har jag inte sagt att jag tänkte putsa till min sleeping playlist till twilight/new moon soundtracken.. och läsa om böckerna igen :) Meeeen..som sagt, im a nerd.

Jag längtar även tills imorgon när jag ska träna! Det är så
å himla skönt och fint på gymmet, härligt med lite me time hahaha. :P Så jobb och in till stan asap imorgon! Plus att eve kanske möter mig in town, som gräddet på moset
!! (hahahah va bara tvungen att skriva det)

HUR härliga är inte dessa bilder? Söta söta söta. Ska leta upp Glamour Magazine UK exakt imorgon. och jag älskar Nicki Reeds t shirt och kjol. just sayin :) och Ashlee Greene är såå söt. Jackson Rathbone med, och Kellan Lutz. Hmm.. you get it!



Jackie

1 comment:

Evenanii said...

hej edward, eller jag menar jacqe! hahahaha. FÖR SÖT FRIPPA PÅ DEN POJKEN DÄR DUUUU! snart kommer du ohooooo!