Friday, November 27, 2009

He's making his list, he's checking it twice!

Hmm, kan det inte snöa? Sådär fint. Winter wonderland ni vet :) (med Selena Gomez, haha, lyssna på den!!) Men men, får drömma mig bort när jag dränker mig i min vinterjacka på stan :P
..eller Gråbo. Verkar vara ända stället jag får hänga i these days.

Sjukan gick bra. Tro det eller ej..hade en ny hurtig sköterska, nästan i klass med Nettan! Ne? Det går nog inte.. men rolig var hon. Lite mormor av sig :P Jag fick en extra tid nästa vecka innan doktor besöket. Tror verkligen dom gillar mig där borta.. Can't really get enough! Själv är jag rätt trött på det hela. Och jag får fortfarande inte röra mig typ.

Anywho, nu ska jag iväg till evelinaa en stuund! Sen blir Idol mys med JB också! Fira lite såå att hon är ledig hela helgeeen woopwoop! Vissa är mer hurtiga än andra ja. Ser även att jag kan sluta låtsas att jag är brun längre. Dubai var ännaa ett tagsen nu :/ och..ja, vinterblekheten är indeed här. Urk.

Jackie

No comments: