Monday, November 9, 2009

Right back to it!

OK first of all så vaknade jag, eller blev väckt rättare sagt, i ett kolsvart rum och tänkte hmm har jag sovit i en kvart nu typ eller? Meeeen 10 timmar is more like it, för klockan var verkligen 17.10 hahaha! Skööönt mina kära. Är fortfarande seg men det är väll vanligt, ska försöka lägga mig i tid så jag kan bege mig in till stan imorgon och TRÄNA! ÅH jag har verkligen längtat längtat längtat efter mitt kära nya gym! Måste fixa träningsprogram så kan jag gå all out sen. Fast det kan jag inte ändå för mitt knä är stört :@ Det klickar varje gång jag går.. normalt? nej.

Anywho full fart framåt nu. No time to waste.

Ska skriva sen igen, visa vad jag köpt i Paris och lite sådana grejer! Love it.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

vilket gym är det??? är det fitness 24 seven??? :D:D