Tuesday, December 1, 2009

There, is not here.

ÅH. Jag vill inte klaga..jo jag vill, men jag har börjat tröttna på mig själv lite. MEN nu ska jag göra det iaf, genom att visa detta:

NICK JONAS & THE ADMINISTRATION ANNOUNCE US TOUR TICKETS ON SALE STARTING DECEMBER 5 FOR DATES IN NEW YORK, NASHVILLE, DC, CHICAGO AND DALLAS; NATIONWIDE ON DECEMBER 12.

The tour will feature the songs from Nick Jonas & The Administration’s Who I Am as well as some surprise cover songs and a handful of Jonas Brothers songs that are personal to Nick. Says Nick Jonas, “With this tour we’re going to try to accomplish the same thing we did in the studio. That’s capturing some heart and soul in the music, and having fun doing it.”

sist så sätter vi dock ett litet plus i kanten för: Fans can catch a glimpse of their dynamic performance on the Grammy Nominations Concert Live! Special airing Wednesday, December 2 on CBS at 9PM.

VARFÖR SÅ JÄKLA LÅNGT BORT! Någon som har ett private plane available? För övrigt.. stör jag mig mest på mig själv, för att jag klagar på att jag klagar hahaha. Då har man nått någon sorts botten.

Sitter at work och försöker..så gott jag kan.. men tankarna är på så många andra ställen! Evelinas syster fick sin beeebis inatt! WOHO en superMAN blev det. Blir spännande när namn osv bestämts!! Ikväll äre basket match, redigt längesen nu! Blir utan hejarklacks t-shirts men det verkar gå bra för pojkarna ändåå! :)

Mer sen..
Jackie

No comments: