Monday, December 14, 2009

I did it again!

Gash.. fick ont i en ögonfrans, och nu har jag ett hål sådär igen.. a spot where det saknar ett gäng fransar hahahah. ÅH jobbigt, jag gör alltid så! Blir inte så snyggt när man sminkar sig och inte speciellt snyggt utan smink heller så hahah.

Hmm, kollar även Generation Fett på 3an. Dom besöker olika "stora" (väldigt stora) tjejer runt om i världen som är nöjdaa med sig själva. Orkar inte ens gå in på det nu, men.. jag längtar i alla fall tills jag ska träna imorgon hahah. (Ida G, det är inte så svårt att längta till mitt gym! Det är stiligt som attan och idag var jag t.ex där heelt ensam hahah så det är SOFT!) Sen får man se ut exakt hur man vill för jag bryr mig faktiskt inte så mycket how YOU look. Damnit!


Vad sker i veckan då? Jadu.. lite möten hit o dit, lite 90210 som ska kollas, en kär far som fyller år, träning träning träning.. and so on. Vi tar det lite dag för dag eller? Fick precis väärldens panik för jag trodde det var julafton i helgen hahahaha, Kom igen nu Jackeee. Sen kom jag på att det äär det nästan, på gamla björboholmsvägen i alla fall. Vi firar på söndag hos pappa för dom åker bort över jul! Så jag HOPPAS det blir massa julmat, hörde prat om Lamm häromdagen? urk säger jag bara.

Jag vill se Prinsessan och Grodan!! Tänk att få vara en röst i en disney film hahaha. Hur kul som helst! ..skickar man bara in sitt cv eller hur gör man? hahaha kiddin'.

Uuh mitt öga gör ont. JO ikväll, just det jaa, har jag lekt med JB, Lind och Petra! Vi skulle juu vara hos Linda men blev TVINGADE och lurade hem till pojksen i lerum istället :P Där kollade vi intee filmen som planerat, men firade lucia och viktors nya frippa med tårta, glass, pepparkakor, julmust och jag med mina strong! gott. typ. Åt årets första lussebulle nu. Från Alicia v.

Nu babblar jag igen.. hej då.


Jackie

No comments: