Monday, December 7, 2009

So what are we doing? Really.

Chill i soffan.. död i soffan.. uttråkad i soffan.. trött i soffan.. don'treallyknowwhat i soffan.. Kollar i alla fall på Criminal Minds nu och uppskattar alltid det programmet lika mycket! Undrar när dom visar Numbers egentligen? Det var ju mina två favo serier att kolla såhär late night förr!
Jag ska sova alldeles snart.. tror jag måste sluta säga så innan jag lägger mig, för då lägger jag mig aldrig :P Men har gått upp tidigt hela helgen såå jag är himla trött nu och längtaar efter sömn. Plus att jag har drömt knäppis drömmar det senaste, som jag på ett sätt uppskattar, så det kan man ju se fram emot även hahah. Inatt var Johanna med en stund, hon var vampyr.. typ i alla fall. Hon visste när dom skulle attackera oss och hjälpte mig fly hahahah. Det ni! Hon är inte bara rolig och stilig hon är även my secret protecter :D

Det var kul på Ingelas fest idag men jag var så himla trött! Kimb och mor var nog redigt trötta dom med.. Men våra familjer ihop (Olssons och Sandberg) är en festlig upplivande kombination som håller vem som helst vaken :P PLUS att jag fick även lite tid med flygeln, och det hade jag sett fram emot alot. Våran fashion show var mycket uppskattad :D och jag fick en väska av mamma, som jag hade under visningen! Eller en.. ne jag vet inte? Tänkte ha den när jag ska vara stilig iaf haha, inget party med den inte! Vi samlade ihop över 3000kr till välgörenget i alla fall såå det kanske är en liten förbisedd fyndgruva den där second hand butiken i greylive! (hmm..)

Min dator är seg igen, ibland är den snabb. Sitter inne på twitter och försöker kolla bilder! Sett nya Vogue Italien? Twitter inspererat! Har jag sagt det innan känns det som nu? Oh well.. här är några av kändisarna som är med.

Eve, detta är lite till dig. Nja, eller du är den som kollat på det med mig och pratat om hennes hår! Chelsea Staub från JONAS som spelar Stella..har klippt av sig sitt fina hååååår. Gash, det blir spännande i nästa säsong hihi. Men ändå.. iofs hade jag verrrrkligen inte så långt hår innan jag klippte av mig mitt, men man vet ju hur det pirrar lite när man gör det!!


BTW. Kolla Trace Cyrus.. kinda tattooed nu visst? Just sayin.


Nu minns jag inte vad jag skulle skriva mer, börjar få ont i huvudet, och inlägget håller på att bli sådär långt igen.. så jag slutar nu! Nighty.

Jackie

3 comments:

NATHALIE said...

GO GIRL! gud vad roligt, skönt att komma bort och byta ut gråbo lite kan jag förstå! keep me posted

JB said...

Lucky you att du har mig då så jag kan rädda dig från alla hemska situationer haha!
Jag ÄR faktist synsk, jag vet tex att det kommer vara mulet och regna från och till under hela dagen!
laterrooo <3

Ida C Gustafsson said...

hihi ååh jag vill med drömma om vampyrer! :D