Wednesday, December 2, 2009

Diet Coke!

Gothia förlorade, tivarr. Men det var mysigt mysigt mysigt att hänga med tjejerna igen! Längesen som bara den, Vici (+Caylie) Linn Vics Eve jag! Julmys snart snart, visst? v

Superman indeed. You can save me any day Nick J. (Evelina, ännu lite vi kan adda till "vuxen listan!) Hela intervjun är väldigt rolig faktiskt..men kan ju gissa redan nu att exakt ingen annan än jag kollar på allaa 6 klipp, än jag? hihi. DO IT! He says that he usually wrights songs in about an hour..ehm. Och att han ibland ger bort sina gitarrer under konserter till folk i publiken som ser ut att vilja ha dom! och "We always hoped that the girls we date would be our biggest fan"
hey, just sayin.. :)

Imorgon..early morning..skall jag till sjukan igen! Får se hur det går, vad dom säger, vad dom ska göra, och vad som kommer hända neext! Jag vet i alla fall att jag kommer vara himla trött
:P Det är onsdag och dagen kan bli HURBRASOMHELST.


so.random

Flickan är gaawgeous i ljust hår! Visst?

Om ni missat fröken Pixie Lott, så check her out! Föör härlig röst. Favo songs, Cry Me Out, Boys and Girls, Mama Do!

En otippad duo? Perhaps. (Timbaland ft Miley Cyrus - We belong to music) Men jaag tycker den är festlig och jaag gillar hennes sound i denna haha. Bop! Me wanna dance all night long.

Ett par very lökia armband!! Från ni ser vart. Åh. Stiligt.
Onsdag, speciellt. Men resten av veckan and forever: I WANT TO SPARKLE! Vad ska jag ha på mig? Vad ska ni ha på er?

Last but not least.. Jag har lite..liteee..abstinens besvär. Går knappt förbi Pressbyrån längre, är rädd att jag ska flippa där inne och ta något och springa haha.. NEJ i would never. Gash..


HUR random är inte detta inlägget? Hahahah. I need to sleep. Ska kolla Pelle Svanslös nu hihi och somnaa. OK en sista, den ploppade precis upp på youtube! O:)


Jackie

2 comments:

NATHALIE said...

jag missade den :(

Jackie said...

asså? illa! :D den kommer....30 december i sverige! Dom är ju så sega så hälften vore nog hehe.