Monday, December 28, 2009

Dress me up and take me out.

Jaha! Här har vi det. Givenchy har en preview av sin vårkollektion. Festligt såhär inför nyår även om man (som jag) försökt klura på hur man ska använda sig av svartvita kläder? Går det liksom att få det snyggt utan att se ut som en tjuv på rymmen? Uppenbarligen! Uppskattar även skorna mmhm. Legginsen lever vidare, det uppskattar jag. Lika bra att avancera med festliga mönster både till vardag och på fest! Stilrent och skön ingång på det nya året, man vill bara ut o se upptagen ut haha!
När vi ändå är inne på nyår kan jag visa min DREAM OUTFIT! Herregud. Kollade ju på VH1 Divas konserten häromdagen. Grät nästan som en liten bebis, men höll tårarna av glädje och avund inne haha. Alla ladies såg fantastiska ut när dom gav allt på scenen ensamma och tillsammans men snyggast var ju ändå Miley Cyrus! I die! Ge mig det till nyår snällaaaa.


Nu skall jag bege mig till gymmet, efterlängtat! Min mobil kanske dör under dagen hmm, sålänge mp3n funkar är jag OK.

Jackie

No comments: